loading...
ANDROIDIEH
مهندس بازدید : 149 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (4)

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

با سلام

 

به وبلاگ "اندرویدیه" خوش آمدید.

 

هدف این وبلاک ارائه نرم افزارهایی برای سیستم عامل اندروید می باشد.

 

از نظرات و دیدگاه های ارزشمند شما خوشحال می شوم.

 

با تشکر

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالقاسم در تاریخ 1348/10/11 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

وبلاگم ارزش یکبار دیدن را دارد
پاسخ : ...!
سر زدم!

این نظر توسط کیمیا در تاریخ 1348/10/11 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

وبتون خیلی خوبه!
پاسخ : مرسی!

این نظر توسط یاسمن در تاریخ 1348/10/11 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من توروتووب دانشمندکه دوستمه پیدا کردم اگه ممکنه لینکم کن لینکت کردم عضوتم میشم بانام بهار.به منم سربزن.شکلک
پاسخ : سلام
لینکت کردم
ممنون که بهم سرزدی.
بهت سر میزنم.
ممنون که عضو شدی.
بازم بهم سر بزن.

این نظر توسط دانشمند در تاریخ 1348/10/11 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

سلام مهندس
خوبی؟
لینکم کنی ها.
لینکت کردم. بدو بدو لینکم کن.

بای بایشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش آمدید. --------------------------------- ---------------------------------
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نیاز شما به کدام دسته از برنامه های اندروید بیشتر است؟
    وبلاگ از دیدگاه شما:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 257
  • بازدید کلی : 3,545
  • کدهای اختصاصی